Projektų valdymas. Verslo procesų optimizavimo ekspertė Diana Lodienė

+370 612 12295

Kuo naudinga sandėlio valdymo sistema?

Sandėliai yra vieni iš svarbiausių įmonės sudėtinių dalių, turintys nemažą reikšmę visoje sistemos grandinėje. Tai yra ne tik atsargų laikymo ir saugojimo vieta – nuo to, kaip efektyviai organizuojamas sandėlių darbas, priklauso klientų aptarnavimo lygis, savalaikis žaliavų patekimas į gamybos cechus, sandėlio išlaidų lygis, klientų pasitenkinimas užsakymų atlikimu bei pačių užsakymų atlikimo greitis. Tačiau klaidų sandėlyje neišvengiama.


Viena iš didžiausių problemų su kuriomis susiduriama – netiksli atsargų informacija. Tai ir netikslūs kiekiai, saugojimo vieta ar prekių identifikacija ir kt. Taip pat dažna darbuotojų kaita, platus ir nuolat kintantis prekių asortimentas, rankinis darbas yra įvairių klaidų sandėlio procesuose priežastis. Sandėlio valdymo sistemos kokybė tampa priklausoma nuo sandėlio darbuotojų kompetencijos ir patirties, o personalo kaita įneša sumaišties sandėlio darbe.


Sandėlių valdymas ir veiklos efektyvumas priklauso nuo greitos prekių paieškos, kuri kartais tampa neįmanoma – paieška priklauso nuo sandėlio darbuotojų gebėjimo atsiminti prekių padėjimo vietas sandėlyje. Nenustatytos sandėlio darbuotojų atsakomybės, tinkamai darbui neparuošti sandėliai, neišnaudotos IT priemonių galimybės turi neigiamos įtakos sandėlio procesų greičiui ir kokybei.


Sandėlio valdymo sistema apima kelis elementus:

  • tvarką sandėlyje, kurios pagalba galima greitai rasti reikiamą prekę;
  • greitą ir operatyvų turimo likučio pamatymą skaitine reikšme, vienetais ar kilogramais.


Turint sandėlio valdymo sistemą galima greitai suvaldyti pakrovimo, iškrovimo bei sandėliavimo procesus. Sandėlio valdymo sistemą galima pritaikyti tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms.


Visas sandėlio užduotis galima atlikti be popierinių dokumentų naudojant mobilius įrenginius, todėl Jūsų verslo procesai tampa greitesni ir sumažėja klaidų. Dėl šios priežasties pagreitėja sandėlio problemų sprendimas, kadangi visų sandėlyje atliekamų užduočių eiga matoma realiu laiku.


Sandėlio programa leidžia per trumpą laiką pagerinti atsargų informaciją, standartizuoti sandėlio darbuotojų užduotis ir atsakomybes. Sandėlio apskaitos programoje paprastai ir greitai galima tikslinti atsargų kiekius darbo metu, taip pat ši programa turi detalią prekės saugojimo informaciją: sandėlio vietą, kiekius, gamybos ir galiojimo datas.

Atliekame įmonės veiklų analizę, identifikuojame egzistuojančius procesus, pateikiame išsamias rekomendacijas procesų bei veiklų gerinimui.

Modeliuojame procesų žemėlapius, perprojektuojame procesus, nustatome procesų matavimo rodiklius, sukuriame tik JŪSŲ įmonei tinkančią individualią procesų valdymo sistemą.

Vedame vidinius mokymus šiomis temomis: „Pokyčių valdymas“, „Procesų valdymas“, „Tiekimo grandinės valdymas“, „Vertės grandinė“, „Įkvepianti lyderystė“, „Projektų valdymas“.

Sustatome motyvacines sistemas, nukreiptas į konkretaus proceso matavimo rodiklius. Įdiegiame motyvacijos skaičiuoklės programą.