Projektų valdymas. Verslo procesų optimizavimo ekspertė Diana Lodienė

+370 612 12295

Sėkmės istorijos

Aptarnavimas | iProcess.lt

Aptarnavimas

Optimizavus klientų aptarnavimo procesą, sąskaitų išrašymo laiku (t. y. kliento aptarnavimo dieną) rodiklis pakilo nuo 30 % iki 55 %, o klaidų operacijose per keturis mėnesius sumažėjo nuo 15 % iki 12 %.

Vizualinė lenta | iProcess.lt

Vizualinė lenta

Gamybos procese įdiegus vizualinės lentos naudojimą, darbuotojų našumas pakilo 15 %.

Procesai | iProcess.lt

Procesai

Išskaidžius du susipynusius procesus, aiškiau išdėsčius jų vykdymą ir sukūrus naują montavimo procesą, gamybos užsakymų įvykdymo procentas pakilo nuo 70 % iki 99 %.

Klientai

Tai tik mažoji dalis įmonių, kurios vertina mūsų patirtį ir pasitiki mūsų kompetencija

IKI
SENUKAI
Adampolis
Admen
Idomus
Transporto valdymo sistemos
KIKA group