Projektų valdymas. Verslo procesų optimizavimo ekspertė Diana Lodienė

+370 612 12295

Užsakymai laiku - nauda ir organizacijai, ir klientui

Užsakymai laiku, užsakymų organizavimas, valdymas ir sėkmingas jų vykdymas yra bet kurios organizacijos pagrindas, nepriklausomai nuo jos veiklos pobūdžio. Nors kiekvienos organizacijos tikslas yra patenkinti vartotojų poreikius, procesą gana dažnai riboja įmonės turimi ištekliai.


Labai dažnai užsakymų valdyme vykstantis informacijos surinkimo ir apdorojimo procesas trunka ilgai, o atsieina brangiai. Dėl nepakankamos informacijos apie paklausą, gamybos, transportavimo ir tiekimo sutrikimus įmonė patiria didelius nuostolius. Neefektyviai vykdant užsakymus ir nepatenkinant klientų poreikių – kartu su klientais yra prarandamos ir ateities pajamos.


Netiksliai įvertinus mažėjančią įmonės paklausą gaminama per daug prekių, kurias reikia sandėliuoti ir prižiūrėti, tad tinkamas užsakymų valdymas, jų vykdymas, kaip pavyzdžiui, užsakymai atlikti laiku kontroliuojant vėlavimą, tampa privaloma įmonės sėkmės sąlyga – taip užtikrinamas veiklos efektyvumas.


Užsakymai, įvykdyti laiku yra svarbi veiklos proceso dalis gamybinėje įmonėje, kadangi nuo žaliavų pristatymo priklauso klientų užsakymų įvykdymas. Siekiant valdyti užsakymus, visų pirma, reikėtų nagrinėti šiuos klausimus: kada gautas užsakymas ir kokio dydžio užsakymas. Kontroliuojant užsakymus galima priminti klientams, jog pamiršo atsiųsti užsakymą arba pasitikslinti su klientu ar teisingus kiekius norimų produktų/prekių užsakė.


Užsakymų valdymams gali būti skirtos programos, kurios greitai ir automatiškai padeda sukelti norimus prekių ar produktų kodus, kiekius bei kainas į bendrą asortimento sistemą. Taip pat tinkamos užsakymų valdymo programos gali padėti pamatyti ar norimos prekės, produkto likutis yra pakankamas, ar užsakymai nevėluoja. Jei likutis pakankamas, tuomet gali įvykti pardavimo procesas. Jei likučio yra trūkumas, tuomet gali rezervuoti prekę ar produktą ateičiai arba siūlyti pirkėjui kitą prekę ar produktą. Užsakymai formuojami priklausomai nuo gautų užsakymų ir turimų žaliavų likučių sandėlyje.

Atliekame įmonės veiklų analizę, identifikuojame egzistuojančius procesus, pateikiame išsamias rekomendacijas procesų bei veiklų gerinimui.

Modeliuojame procesų žemėlapius, perprojektuojame procesus, nustatome procesų matavimo rodiklius, sukuriame tik JŪSŲ įmonei tinkančią individualią procesų valdymo sistemą.

Vedame vidinius mokymus šiomis temomis: „Pokyčių valdymas“, „Procesų valdymas“, „Tiekimo grandinės valdymas“, „Vertės grandinė“, „Įkvepianti lyderystė“, „Projektų valdymas“.

Sustatome motyvacines sistemas, nukreiptas į konkretaus proceso matavimo rodiklius. Įdiegiame motyvacijos skaičiuoklės programą.