Projektų valdymas. Verslo procesų optimizavimo ekspertė Diana Lodienė

+370 612 12295

APIE MUS KALBA

Verta žinoti

Procesų valdymas — kaip spidometras verslui. Apie tai verta sužinoti daugiau. Aktualūs straipsniai ir patarimai iš profesionalo lūpų.

Verta žinoti | iProcess.lt

Organizacija kaip gyvas organizmas: procesų masė – tai funkcionuojantys organai, o materialūs, finansiniai ir informaciniai srautai gali būti prilyginami kraujo cirkuliacijai. Kada pradeda organizmas nesveikuoti?

Plačiau...

Šiuolaikinės technologijos neleidžia stovėti vietoje ir skatina judėti į priekį tiek mus visus asmeniškai, tiek pačias organizacijas. Tos organizacijos, kurios nesugebės valdyti laiko technologijų pagalba, nesugebės valdyti procesų. O tai reiškia, kad ilgainiui taps nebekonkurencingos ir bus pasmerktos vegetavimui ar net žlugimui.

Plačiau...

Atsargos yra turbūt svarbiausia sritis, skirta sklandžiam ir nepertraukiamam gamybos procesui įmonėje užtikrinti. Nustatyti kiek ir kokių atsargų turi būti sandėliuojama, eksportuojama ar užsakoma – sunkus uždavinys, nes netinkama investicija į atsargas gali virsti nuostoliu.

Plačiau...

Gamyba yra sudėtinga sistema, kuri apima visą procesą, pradedant nuo gamybinės įmonės aprūpinimo žaliavomis, jų panaudojimo gaminant gaminį ir baigiant produkcijos paskirstymu. Gamybos procesas žaliavas, medžiagas, pusfabrikačius paverčia paruošta produkcija, kuri atitinka kliento poreikius.

Plačiau...

Klientų valdymo sistema, tai viską apimanti verslo procesų koncepcija, kada didžiausias dėmesys skiriamas klientams. Tokia sistema leidžia centralizuotai valdyti klientų, partnerių ir tiekėjų kontaktinę informaciją, todėl užtikrinamas patogesnis klientų sugrupavimas bei palengvinamas ir dvigubai paspartinamas informacijos tvarkymas, užsakymų administravimas bei tarpusavio komunikacija.

Plačiau...

Pardavimų valdymas – tai pardavimų veiklos organizavimo, planavimo, vadovavimo, kontroliavimo procesas, kurio metu siekiama įvykdyti užsibrėžtus tikslus rinkoje. Įmonės prekių pardavimą veikia visi marketingo komplekso elementai.

Plačiau...

Šiuolaikinėje, sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje laimi ta organizacija, kuri turi geriausią strateginį planą ir geriausiai prisitaiko prie kintančių aplinkybių, tad tinkamas verslo procesų valdymas užtikrina kiekvienos įmonės sėkmę rinkoje.

Plačiau...

Sandėliai yra vieni iš svarbiausių įmonės sudėtinių dalių, turintys nemažą reikšmę visoje sistemos grandinėje. Tai yra ne tik atsargų laikymo ir saugojimo vieta – nuo to, kaip efektyviai organizuojamas sandėlių darbas, priklauso klientų aptarnavimo lygis, savalaikis žaliavų patekimas į gamybos cechus, sandėlio išlaidų lygis, klientų pasitenkinimas užsakymų atlikimu bei pačių užsakymų atlikimo greitis. Tačiau klaidų sandėlyje neišvengiama.

Plačiau...

Užsakymai laiku, užsakymų organizavimas, valdymas ir sėkmingas jų vykdymas yra bet kurios organizacijos pagrindas, nepriklausomai nuo jos veiklos pobūdžio. Nors kiekvienos organizacijos tikslas yra patenkinti vartotojų poreikius, procesą gana dažnai riboja įmonės turimi ištekliai.

Plačiau...

Atliekame įmonės veiklų analizę, identifikuojame egzistuojančius procesus, pateikiame išsamias rekomendacijas procesų bei veiklų gerinimui.

Modeliuojame procesų žemėlapius, perprojektuojame procesus, nustatome procesų matavimo rodiklius, sukuriame tik JŪSŲ įmonei tinkančią individualią procesų valdymo sistemą.

Vedame vidinius mokymus šiomis temomis: „Pokyčių valdymas“, „Procesų valdymas“, „Tiekimo grandinės valdymas“, „Vertės grandinė“, „Įkvepianti lyderystė“, „Projektų valdymas“.

Sustatome motyvacines sistemas, nukreiptas į konkretaus proceso matavimo rodiklius. Įdiegiame motyvacijos skaičiuoklės programą.