AŠ ESU PROCESŲ VALDYTOJAS – Verslo procesų konsultantai | iProcess.lt

Aš esu procesų valdytojas

Galite turėti geriausią verslo strategiją, samdyti geriausius darbuotojus, tačiau galite prarasti konkurencingumą ar net žlugti, jei valdysite procesus neteisingai.
Autorinis 6-ių intensyvių užsiėmimų modulis.
Skirta: įmonių savininkams bei vadovams, stambių įmonių padalinių vadovams.
GARANTUOJAME individualų darbą su kiekvienu dalyviu (grupė iki 6-ių dalyvių).
Lektorė: dr. Diana Satkutė

Mokymų nauda

Procesai

Gebėsite IDENTIFIKUOTI konkrečius, įmonėje egzistuojančius procesus, apibrėžti jų pradžią ir pabaigą.

Įgūdžiai

Įgysite ĮGŪDŽIUS reikalingus procesuose esančių dalyvių veiklų gryninimui ir matavimų identifikavimui.

Mokymų medžiaga

Išsinešite išgrynintų procesų medžiagą, kurioje bus ĮVARDINTI sprendimų variantai ir artimiausias veiksmų planas.

Praktinės žinios

Įgytas praktines žinias galėsite paprastai ir suprantamai IŠ KARTO pritaikyti praktinėje organizacijos procesų valdymo veikloje.

6 susitikimai (gyvai arba nuotoliniu būdu) po 8 ak. valandas, kas 3-4 savaites (5 mėnesiai). Kiekvieną savaitę yra pateikiamos užduotys mokymams skirtoje platformoje. Stebimas dalyvių įsitraukimas ir teikiamos konsultacijos mokymosi procese.

Tęstiniuose susitikimuose

• Dirbsime formuodami procesų valdymo įgūdžius;
• Mokinsimės valdyti kliuvinius;
• Mokinsimės moderuoti susirinkimus;
• Analizuosime KODĖL bijome deleguoti užduotis darbuotojams;
• Kursime pasitikėjimą tarp darbdavio ir darbuotojo.

Mokymų tikslai

• Atskleisti KAIP padidinti įmonės pardavimus ir pelningumą ČIA IR DABAR;
• Aptarti procesų šeimininkų ĮTAKĄ procesų valdymui;
• Įvardyti EFEKTYVIŲ įmonės rezultatų auginimo subtilybes egzistuojančiuose procesuose įtraukiant darbuotojus;
• Išgryninti pagrindinius PROCESŲ VALDYMO kliuvinius ir surasti sprendimus.

MOKYMŲ MODULIAI

  • 04
  • 05
    Darbuotojų motyvacija – dėl ko darome tai, ką darome
  • 06
    Kaip teisingai komunikuoti pasiektus rezultatus

Procesų nefunkcionavimo simptomai

Mokymų metu mes supažindinsime kaip funkcionuoja procesai remdamiesi visose pasaulinio lygmens organizacijose paplitusia procesų perprojektavimo (business process reengineering) metodika. Įvardinsime nuo ko priklauso procesų efektyvus valdymas ir atskleisime proceso šeimininko vaidmenį. Praktiškai moderuosime procesų valdymo situacijas ir identifikuosime jų sėkmingo veikimo kliuvinius bei padėsime nustatyti egzistuojančias problemas.
Galimi procesų nefunkcionavimo simptomai:

  • Nespėjama įvykdyti užsakymų laiku;
  • Bloga komunikacija tarp padalinių;
  • Krenta pelnas;
  • Krenta pelnas;
  • Krenta pardavimai;
  • Didelis kiekis klaidų ir broko;
  • Užduočių vykdymo atsekamumo nebuvimas.

Norite daugiau informacijos?