UŽKLAUSŲ VALDYMAS – Praktiniai pardavimų mokymai | iProcess.lt

UŽKLAUSŲ VALDYMAS SPROGDINANTIS PARDAVIMUS

MATYK, MATUOK IR VALDYK.

Nevaldome to, ko nematuojame.

NAUJIENA!
Autoriniai 2-jų dalių PRAKTINIAI pardavimų mokymai.
Mokymai skirti: Įmonių vadovams, pardavimų vadovams, paradavimų vadybininkams, komandų lyderiams.
Lektorė: dr. Diana Satkutė

KODĖL svarbu valdyti užklausas?

KONTAKTAS

Potencialus klientas JAU "pasibeldė į jūsų duris" - jis JAU davė jums paklausimą dėl konkrečios prekės ar paslaugos. Todėl toliau svarbu NEPRARASTI šio kontakto.

LAIKAS

Jei klientui užklausus dėl jūsų produkto su juo susisieksite vėlesniu laiku, nei pažadėjote - jūs jau prarasite kliento susidomėjimą ir, tikėtina, kontaktą.

PARDAVIMAI

Teisingai valdant užklausas, lengva ir paprasta auginti pardavimus.

100% praktiniai nuotoliniai mokymai.

Mokymuose atsakysime į klausimus:

KAIP susikurti pardavimų piltuvėlio stebėseną?
KAIP stebėti bendravimą su klientu ir nepamiršti laiku su juo susisiekti?
KODĖL mano naudojami CRM (TRELLO) neefektyvūs?
KODĖL įmonėje svarbus procesų valdymas?

MOKYMŲ TURINYS

1 dalis:

* Užklausos samprata: kada užklausa gali lengvai virsti pardavimu.
* Užklausos valdymo procesas – ką reikia žinoti apie procesą siekiant auginti pardavimus.
* Kokios yra CRM sistemos.
* Kodėl CRM sistemos tampa nepatogiomis.
* Kaip paprastai užklausą paversti pardavimu.
* Namų darbai.

2 dalis:

* Užklausų valdymo platformos kūrimas.
* Praktinė dalis naudojant nemokamą CRM platformą – TRELLO (siekiant efektyvesnio žinių įsisavinimo, praktiškai susipažinsime su TRELLO sistema).
* Įpročiai ir jų formavimas – kaip lengvai ir paprastai įgyvendinti naujus pokyčius.
* Kokie yra esminiai momentai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį valdant užklausas.
* Susirinkimo formato, skatinančio pardavimus, pateikimas ir aptarimas.

Mokymų išskirtinumas

PRITAIKOMUMAS

Įsisavintą užklausų valdymo sistemą galėsite pritaikyti bet kuriai CRM programai.

MEDŽIAGA

Mėnesį laiko galėsite peržiūrėti ir pasikartoti mokymų vaizdo įrašą.

PALAIKYMAS

Pakviesime į FB grupę kylančių klausimų aptarimui.

ĮRANKIAI

Pateiksime praktiškai patikrintą pardavimų susirinkimo formato šabloną.

PRAKTIKA

Mokymų metu pateikta praktinė medžiaga suteiks galimybę lengvai ir paprastai įgyvendinti gautas žinias po mokymų.

Nuotolinių susitikimų laikai ZOOM platformoje:

1 dalis

balandžio 27 d. 9:00 - 12:15

2 dalis

balandžio 28 d. 9:00 - 12:15

Mokymai skirti: Įmonių vadovams, pardavimų vadovams, paradavimų vadybininkams, komandų lyderiams.

Pilna mokymų kaina: 285 Eur.

Ankstyvos registracijos speciali kaina: 188 Eur.

Speciali kaina galioja iki balandžio 21 dienos.

Mokymus veda: Dr. Diana Satkutė

Dr. Diana Satkutė yra socialinių mokslų daktarė, verslo perprojektavimo ir optimizavimo ekspertė, išpublikavusi visą eilę mokslinių straipsnių, sukaupusi daugiau kaip 17 metų vadovaujamosios patirties.  Pastaruosius 9-erius metus konsultuoja įmones procesų gerinimo klausimais. Veda autorinius 80% praktinius mokymus, po kurių dalyviai iš karto lengvai savo įmonėje įdiegia įgytas žinias. Darbo knygos „Rezultatų planuotė“ autorė, kurioje yra patalpinta praktiškai ir lengvai įgyvendinama planavimo sistema. 

GARANTUOJAME 100% sėkmę auginant pardavimus ir teisingai valdant užklausas.

PAJAMŲ AUGIMAS

Įmonė, prekiaujanti savo gaminiais, per metus gavo 1 mln eur DAUGIAU pajamų.

PARDAVIMŲ AUGIMAS

Nuoširdžiai džiaugiamės klientų pasiekimais: pardavimai išaugo net iki 35%.

GERESNI REZULTATAI

REZULTATAI pasiekti dėka šios sėkmingos užklausų valdymo praktikos.

Kokia investicijų grąža - mokymų ROI?

Lengva apskaičiuoti: tik 285 Eur investicija į mokymus, o grįžta net 1 mln eur pardavimais. Kokia investicinė grąža? Tūkstantinė…

Jei esate maža įmonė, mažiausiai pakelsite 1000 eur pardavimus – GARANTUOJAME. Kokia investicijos į mokymus grąža? Paskaičiuokite.

    REGISTRUOKITĖS
    ir į el. paštą gaukite išsamią mokymų programą bei
    3 PAGRINDINIUS PRINCIPUS,
    kurie kontaktą pavers pardavimu!

    NORIU REGISTRUOTIS Į MOKYMUS!

    Jei negaunate laiško, patikrinkite pašto dėžutės skiltis: reklamos arba nepageidaujami laiškai.

    Sužinokite daugiau apie procesų sistemą ir verslo valdymą