PARDAVIMAI, PROCESŲ VALDYMAS

Kuo naudinga klientų valdymo sistema?

Klientų valdymo sistema, tai viską apimanti verslo procesų koncepcija, kada didžiausias dėmesys skiriamas klientams. Tokia sistema leidžia centralizuotai valdyti klientų, partnerių ir tiekėjų kontaktinę informaciją, todėl užtikrinamas patogesnis klientų sugrupavimas bei palengvinamas ir dvigubai paspartinamas informacijos tvarkymas, užsakymų administravimas bei tarpusavio komunikacija.

Klientų valdymo sistema pirmiausiai yra paremta turimais išsamiais klientų kontaktais. Toliau turėtų būti galimybė stebėti komunikacijos progresą su konkrečiu klientu: kada buvo paskutinį kartą skambinta, kada paskutinį kartą buvo siunčiamas komercinis pasiūlymas, koks yra grįžtamasis ryšys iš kliento ir pan.

Turint klientų valdymo sistemą įmonė turi tiesioginę naudą – neprarandamas ir nepamirštamas nei vienas klientas, o darbuotojai turi pagalbinį įrankį sau, komunikacijos su klientu stebėsenai. Kada turima daug informacijos apie esamus klientus, jiems skiriamas tikslingas dėmesys, tad kuriamas glaudesnis ryšys.

Klientų augimas – tai galimybė dirbti su didesniu klientų skaičiumi, naudojant tą patį kiekį resursų. Automatizuoti galima didelius kiekius klientų paklausimų, atsakant automatiškai ir standartiškai pateikiant atsakymus. Tačiau toliau su tokiais paklausimais reikia dirbti analizuojant jų dažnumą per kiekvieno kliento įrašą individualiai.

Automatizuojant dalį verslo procesų, sumažėja žmogaus klaidų tikimybė. Visi reikalingi duomenys apie visus klientus būna vienoje duomenų bazėje, tad informacija operatyviai pasiekiama iš bet kurio kompiuterio, taip pat užtikrinamas naudojamos informacijos konfidencialumas ir visos saugumo priemonės. Norint, kad klientų valdymo sistema veiktų, kuo efektyviau, būtų išvengta klaidų, įmonėje dažnai reikalingas individualaus verslo vertinimas.

Klientų valdymo sistema įmonėms gali atnešti išties nemažai naudos: nuo išlaidų sumažinimo iki pajamų padidinimo. Pagrindinė nauda, tai ryšių su klientais gerinimas. Naudojant šią sistemą, klientai jaučiasi nepamiršti, jiems skiriama daug dėmesio. Klientas gali gauti pasiūlymus priimtina forma, tada, kada reikia ir ko reikia. Klientas visada jaučiasi deramai aptarnautas, todėl įmonę pasiekia vis mažiau klientų nusiskundimų.

 

Pagarbiai, dr. Diana Satkutė, info@dilodi.lt