5 MINUČIŲ VIDEO, PARDAVIMAI

Kaip matuoti pardavėjų pastangas?

Kaip atrodo jūsų įmonės pardavimai? Ar džiaugėtės pardavėjų pastangomis? O galbūt pardavėjas galėtų parduoti daugiau?

Norint įvertinti pardavimų efektyvumą, reikia matuoti pardavėjų pastangas. Kaip matuoti pardavėjų pastangas? Dažnai pardavėjų pastangų matavimas yra maišomas su įmonės veiklos rodikliais. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad įmonės veiklos rodikliai dažniausiai išreiškiami valiuta (eurais), o pardavėjų pastangas reikia matuoti vienetais. Vadybininkas, gali atlikti pardavimą už tam tikrą sumą ir toliau nieko nedaryti, nes jau pasiektos įmonės reikalaujamos pardavimų lubos. Bet gal jis, įdėjęs daugiau pastangų, galėtų per likusį laiką parduoti produktą ar paslaugą dar keliems asmenims? Kai pradedame teisingai matuoti pardavėjų pastangas, atsiranda galimybė padidinti įmonės pajamas ir pelną.

Pagarbiai, dr. Diana Satkutė, info@dilodi.lt